.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی دو شنبه

اولين نشانه هاي جنگ رواني رژيم صهيونيستي عليه جمهوري اسلامي ايران بعد از انتخاب اوباما به رياست جمهوري آمريكا ظاهر شد. رسانه هاي صهيونيستي طي روزهاي اخير بار ديگر به سراغ موضوع حمله « عاجل » به ايران رفته اند. آنها اعلام كرده اند قبل از مجهز شدن ايران به سيستم ضد هوائي روسيه بايد اسرائيل به ايران حمله كند. به گزارش عصر ايران تحليل برخي از رسانه ها و كارشناسان و مقامات سياسي و نظامي اسرائيلي اين است كه در حمله به ايران عامل « زمان » بسيار حياتي است و اين عامل بايد به گونه اي باشد كه احتمال واكنش متقابل ايران به حمله (احتمالا هوايي ) اسرائيل را به حداقل ممكن برساند. رسانه هاي رژيم صهيونيستي معتقدند ايران در سه ماهه آخر سال جاري سيستم پدافند هوايي جديد خريداري شده از روسيه را تحويل گرفته و مستقر خواهد كرد. منابع نظامي اسرائيلي ميگويند استقرار سيستم جديد ضد هوايي ايران كار حمله به تاسيسات هسته اي ايران را سخت تر خواهد كرد. بنابر اين بهترين زمان از نظر برخي منابع اسرائيلي فاصله زماني بين 14 آبان تا 30 دي (زمان تعويض قدرت در كاخ سفيد) است . هدف اين جنگ رواني صهيونيست ها منصرف كردن جمهوري اسلامي ايران از فعاليت هاي هسته اي و عقب نشيني در برابر خواسته هاي غرب است .

همزمان با اعتراضاتي كه به معرفي صادق محصولي به عنوان وزير كشور به مجلس صورت مي گيرد حجت الاسلام روح الله حسينيان در واكنش به شبهات مالي كه درخصوص سومين وزير كشور پيشنهادي دولت نهم مطرح است گفت : چه اشكالي دارد كه يك وزير پولدار داشته باشيم . به گزارش ايلنا نماينده تهران در جمع خبرنگاران پارلماني بابيان اينكه نظرش نسبت به محصولي به عنوان وزير كشور مثبت است و احتمال مي دهد كه او در مجلس راي اعتماد بياورد; در پاسخ به اينكه « آيا اين بار از معرفي وزير كشور پيشنهادي تعجب نكرديد! » گفت : نه اين بار تعجب نكردم و فكر مي كنم كه ايشان از مجلس راي اعتماد بگيرند. وي در پاسخ به اين كه پولداري چه نسبتي با ساده زيستي مورد تاكيد رئيس جمهور دارد گفت : به نظر من موضوع ساده زيستي با پولداري فرق مي كند. ممكن است فردي پولدار باشد و ساده زيست هم باشد و از پولش در مسير انقلاب و اسلام استفاده كند. حسينيان ادامه داد : « خوب است اصولگرايان يك آدم پولدار از خودشان داشته باشند » . وي در پاسخ به اين سئوال كه سخنان اخير رهبري آيا ناظر به استيضاح كنندگان در مجلس هشتم بود گفت : لفظي كه مقام معظم رهبري به كار بردند « بي بندوباري » بود در استيضاح كردان هيچ كس بي بندوباري نكرد و حرمت وي حفظ شد. وي افزود : اگر مقدمات استيضاح را در نظر بگيريم شاهد تلاش نمايندگان از جمله خود من خواهيم بود كه كوشيدند كار به استيضاح نكشد و كردان شخصا استعفا دهد.

پايگاه خبري تحليلي تابناك نوشت : « همزمان با نزديك شدن به شانزدهم آذر روز دانشجو تحركات بسياري در ميان برخي گروه هاي داخلي افراطي براي به انحراف كشاندن حركت هاي دانشجويي و غائله آفريني در دانشگاه ها به چشم مي خورد » . اين پايگاه در گزارش خود افزود : بنابر اظهارات منابع آگاه و نتيجه موضعگيري هاي اخير اعضاي گروه ها و تشكل هاي افراطي در روزهاي مانده به شانزدهم آذر برگزاري تجمعات دانشجويي در محافل عمومي و انجام سخنراني هايي عليه نظام و عقايد ديني و اعتراضات هماهنگ و سازماندهي شده به عملكرد دولت و برخي اركان نظام از جمله برنامه هايي است كه در كنار پرداختن به موضوع قوميت ها براي تحريك برخي اقوام در دانشگاه هاي تهران پيگيري مي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.